lördag 25 oktober 2008

uppdatering

detta har hänt:

1. jag har fyllt år och haft kalas
2. jag hade födelsedags date som blev lyckad!!
3. jag har vart med om en jobbig sak som jag klarade med bravur och nu mår jag MYCKET BÄTTRE!!
4. jag tror bannemej att jag håller på at trilla ner i kärleksträsket trots tappra försök att låta bli... vill ju inte bli ledsen & olycklig!!
5. jag har vart på Ge Kås i ullared och shoppat loss med Doris och Berta. Berta & Jag roade oss på ett minst sagt spektakulärt sätt påvägen ner och hem i bilen...
6. jag har bakat bullar, kladkaka och haft en inte alltför lång kväll i axvall men ytterst trevlig iag!!
7 jag sniffar just nu på min del av håret som luktar HANS parfym DVS Helt fantasktiskt gott!!
8. jag får inatt sova en timme längre


Over and out!!

Inga kommentarer: