måndag 13 oktober 2008

bloggibloggibloggi

Tjohooo... hu så mycket lättare det känns när jag fått lätta mitt hjärta lite! Ibland är mammor smått otroliga, när man liksom inte tror att de ska förstå eller tror att de ska reagera på ett visst sätt så gör de plötsligt en helomvändning och är hlt under bara så man liksom nästan trillar av stolen man inte ens satt på. Tack!!

Helgen känns redan lite mer inbjudande och nu ska jag snart iväg för att inhandla diverse produkter o livsmedel som behövs för att göra en lyckad fördelsedags middag till fullo! Ska även baka lite mumsiga bullar o hallonrutor i veckan. Gud sicken kick jag fick känner jag allt känns lätt som en plätt nu! Det enda som saknas är ett litet sms men de kommer nog sen strax efter fyra tiden skulle jag gissa...tihiii...

Har även beställt smörgåstårta tills på lördag som jag ska bjuda vänner och lilla la familja på! åhh va kul de ska bli o fylla år känner jag... 24 jävla år blir man hoho... nästa år blir det partaj utav dess like!! då ska de bannimej bli byggdegårdsfest!!

Love and peace!!


Inga kommentarer: