fredag 3 oktober 2008

blåser sydliga vindar igen

Ja hur va de nu ja beskrev min blogg... "up´s and down´s..." va.. ha ha kan faktiskt inte låta bli att skratta lite högt för mig själv... Ena dagen ett känslomässigt inferno nästa sköna varma vindar på någon paradis Ö.
Nu e de ju inte så att ja inte är alls ledsen men så här med lite perspektiv så känns allt bara så skönt igen. Messade lite med Mr i går och undrade ju lite hur mycket han menade att han gärna ville hitta på något om ja fortfarande ville fast förutsättnigarna ändrats liksom... Kan erkänna att jag var minst sagt tveksam till detta men hoppet är ju de sista som överger en sägs det och efter många tankar o funderingar fram o tillbaka så tyckte ja väl att fan de kanske kunde va skönt att ses liksom o allt är lite mer avspänt, inga krav eller förväntningar... Den åsikten va ömsesidig och det lutar åt att ja kommer behöva göra honom ledsen i veckan genom att knäcka honom i bowling... stackars liten han vet inte vad han gett sig in på hehe...
Ja *hm* detta kanske slutar väl trots allt. Med närmare eftertanke behöver ja ta det lugnt och bara slappa o hänga me folk ett tag. Och Han e ju himla rolig o trevlig vilket oxå e ömsesidigt så detta kan ju bli skoj!
Visst är jag allt lite knäpp...eller heter det känslomänniska kanske...? Känslomänniska är vad jag är.
Ville egentligen bara få detta nedskrivet så nu ska jag faktiskt ta o krama kudden och blicka framåt till morgondagen då de väntar saker såsom bullbak, ljusparty och myskväll med film o gott tillsammans med Lill Ballen (Sofia)!

Kram och åter massor med Kärlek!!

Inga kommentarer: