torsdag 9 oktober 2008

Trots allt....

känner jag mig en aning lugnare idag. Hade en prat o fika stund igår som va vädligt lugnande, Tack!! Hade ju hybris hela dagen fram till dess. Men Beskedet tog med storsint o med en lugnande hand på min. *phu* det va inte lätt men nu känner jag mig trots allt väldigt lätt. Har ju vart ett par riktigt omtumlande dagar i mitt liv, men nu känner jag att det ordnar sig hur som helst liksom. Måste åter igen låta mina fina Änglar få veta att Ni betyder SÅÅÅ Mycket för mig!! Love all of you babes!!

Nu väntar jag på att pastan ska bli klar. Hade en burk hemlagad köttfärssås i frysen så de blev en smidig middag idag, men absolut väldigt god i alla fall! Så skönt att lite färdigt i frysen. speciellt hemlagat. ska göra en stor gryta ngn dag o frysa in i portions burkar. Typ Kalops eller ngn annan god gryta. Åhhh såå gott, damn nu blev jag ju jätte sugen på det jööö.

Ja ja allt för idag....

Kramar!!!!

Inga kommentarer: