onsdag 29 oktober 2008

UNDERBARA VARELSE!!

Kan någon svara Mig... Hur underbar en människa egentligen får vara för att det ska vara lagligt?? Eller finns det någon sådan lag... de borde finnas.. finns ju lagar och regler för allt annat liksom.
Igår var dagen D som vart en liten isbreaker kan man säga... Mr Goding kom hit runt sjutiden och hade med sig min alkohoool som han va gullig o fixa åt mig i tysklandet. En stor Absolut kurrant och en stor beylis... Såå himla gott... men what ever i alla fulla fall så sjönk vi ner i soffan och snackade massor som vanligt o skrattade åt "ronny & Ragge" som dvd spelaren spelade upp.. (köpte ju denna underbara dvd film i ullared hihi, Nostalgi på hög nivå..) Så härligt. Jag har nog aldrig träffat ngn som jag kan skratta så mycket tillsammans med.. liksom date så... annars skrattar jag mycket o gärna med mina vänner!!
Efter nån timma sådär så "råkade man väl ändra position o hamna nn millimeter närmare o närmare för varje gång och sen råkade ju härnderna nudda varandra "BANG!!!" de gick en elektrisk stöt igenom hela mig och jag blev helt varmt både på in och på utsidan. tur det va skumt så det inte syntes ;)
Sen blev de ju lite pilla lätt med fingrarna... sen blev de liksom mer hela handen... Ja alla ni som ngn gång vart på date o träffat någon och man liksom inte bara e pang på vet ju precis hela förloppet och känslan. Finns det någon Härligare känsla än det där helt underbara pirret i maggropen o samtidigt nervösa o förväntansfulla? Ja tror nästan inte det... Så härligt!!
Vet inte när jag kände mig så här löjligt lycklig o svag i hela kroppen senast... Om det ens har hänt tidigare...? Liksom bara doften av han får mig helt vek i knäna och när han drog mig tills hans famn igår så va de precis som ja vore en isbit i en ugn med 500 grader... liksom bara smälte direkt!!

Åhhhhh......

1 kommentar:

Anonym sa...

hejhej... ett jobb på S-blommor som de heter.. men får väll se om de blir nått.. =) Jo det e bara bra med mig. sj då? Jag längtar bara till på lördag.. såklart du ska festa =) Och jag har dina och sofias ljus här hemma.. har sagt de till sofia men hon kanske inte har talat om de.. Ses på lördag då =) kramar