söndag 5 oktober 2008

de sätter sina spår...

*VARNING UTFÄRDAS FÖR KÄNSLIGA LÄSARE*

Liksom efter två dagars skitmat ätandes så mår inte magen så bra detta resulterar i enormt högljuda luftfyverkerier i de bakre nedreregionerna... mm not so nice. Men rätt fachinerade vilet ljud det kan bli av bara lite luft... Man kanske borde forska i ämnet undrar just om de finns ngn fis expert i landet. Funderar ibland på att skriva en funny bok om just ämnet fisar.. borde ju vara någon som köper o typ ger bort iaf. ha ha ha

Ah iaf två dagar moffande gör magen uppsvälld som om jag vore gravid (och de får vi ju hoppas att jag inte är!!) Igår kina mat i min ensamhet (undantag för doris men hon e ju alltid med mig så...) och två kanelbullar och ½ wienerbröd. Idag började jag med att vakna o må så jävla illa (nej fortfarande inte gravid) åt lite frukost för jag trodde det skulle hjälpa men inte da... Nej de blev en soffliggardag fram tills balla fia ringde o vi bestämnde närmare om kvällen. Fick stressa upp o städa av här hemma trots lite yrsel pga för lite mat... men de kan man ju säga att jag kompenserat rätt bra nu eller inte bra men bra liksom... en VIKING pizza i Götene efter att vi vart på PartyLite visning (ljusparty) hos någon bekant till lill ballen. va väl helt OK men inte så mkt mitt slags folk liksom... efter det åkte vi raka vägen till MunkiMunken o köpte, guccamole mix, 2 avokader, 1 gräddfil, 200g marabouuuu choklad, och lite över ½kg lösgodis och så hyrde vi film "good luck chuck" Till den moffade vi allt vi köpt och skrattade gott. va nog den roligaste ja sett på länge!! men som sagt så blir mna inte så bra i lilla magen så När Ballen och ja sagt hej svejs o stängt dörren så la ja av en riktig rökare mohahahahaha och ni må tro att det lättade i magen. Måste man så måste man och de stackare som tror att tjejer inte fiser eller att vi bara fiser rosa små fina moln....sorry NI HAR FEL!!! Tror vi kan lägga mins lika höga brakskitar som er killar det är bara det att vi väljer att inte göra det i någon annans närhet.... HA!

Sååå Länge leve Brakskiten!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja det blir nog till att bygga en ny dator istället nu... har räknat lite på de och det är nog värt de.. får en sjukt mkt snabbare dator med mycket mer minne och med nytt program på.. ska nog beställa den idag.. eller brorsan är det som ska göra det för de e han som ska plocka ihop den, dataexperten vettu.. =)

Anonym sa...

de e bra med bröder... min e oxå data haj men han bor så långt bort så man har ju ingen nytta av det ;)