onsdag 8 oktober 2008

Åhhh....Änglar finns!!

Asså ibland blir man så glad o så varm trots att man har det jobbigt! Igår så uppdagades någonting oväntat o som ja inte helt tog emot med glädje och Va händer jo Jag får verkligen reda på vilka riktiga toppen vänner jag har vid min sida!!! Ni tre vet vilka ni är och Jag uppskattar Er så mkt!! Två visste jag verkligen om men den tredje men inte minst lika viktig kanske ja inte helt visse va SÅÅÅÅ Bra, Men de gör mig bara ännu mer glad. Ja lite rörd faktiskt! En Ask med chokladhjärtan o ett gulligt kort med fin text innuti va precis vad ja behövde just då!! *tack så innerligt*
Tre änglar är verkligen tacksamt att få ha!!

Idag ska jag ta vidare tag med gårdagen och dess innehåll. Kommer inte bli lätt en måste klara av detta. Måste vara stark nu!! Önska mig lycka till... Jag lär behöva det!

Kram på er mina Änglar!

Inga kommentarer: