torsdag 2 oktober 2008

tårar som inte slutar rinna...

usch natten på jobbat har vart hemsk... fick ett otrevligt sms efter att ja precis börjat jobba... tack så *pip* mycket för att ja fick de just då... då bara brast det föfr mig kunde inte hålla ögon torra trots tappra försök. gick på toa ja vet inte hur många gånger för att försöka behärska mig, men det är inte så lätt när hjärtat blöder... Sen blir jag arg både på avsändare och på mig själv.. på avsändaren för att ja vid fletalet gånger försäkrat mig om att det verkligen va ömsesidigt och på mig själv för att hur kan jag vara så dum o tro att det liksom ska kunna vara så bra? Det va ju aningens lite FÖR bra för att passa in i mitt liv, eller hur? Sedan ledsen igen, känner en övergiven känsla, en otäck känsla av ensamhet. Förlåt alla mina goda vänner Älskar er massor men de e ju inte riktigt smma känslor som man får för en potensiell partner... Känslorna är läskiga, och ja kommer aldrig mer att tro på kärlek vid första ögonkastet. Tänker aldrig mer låta en blix slå ner på det viset. Nä de tänker jag faktiskt inte så det så. Usch. Fan oxå.. jag som inte vart så här glad i själen på skit länge... Tårarna rinner för min kind... känner mig löjlig. Vi va ju inte ens ihop kan man ju tycka.. tårarna rinner ännu mer... *sluta nu cissi, inte gråta över spilld mjölk*
STod framför spegeln förut. de e märkligt hur otroligt ful man ser ut när man gråter. Fast det skiter jag i nu. Vill vara ful, vill inte behaga någon just nu. Bara Gråta. Det hjälper ju faktiskt att gråta. Mamma har alltid sagt att gråt ut skiten så du kan bli lycklig igen. Det är det jag gör nu...fast om ja ska vara ärlig så känns lyckan rätt långt borta nu.

*snörvel* helvete vad näsan ska rinna da. hur mycket snor rymmer egentligen kranen? OCH hur mycket tårar kan man egentligen producera? Dom borde faktiskt ta slut snart så mycket som ja gråtit de senaste 18 timmarna.. finner inga ord... Men åter igen får man känna på hur det känns att bli dumpad/nobbad.. inte så kul spec inte när man började gilla någon så pass även om vi inte setts så mycket så fanns de något som tilltalade mig otroligt mycket.

usch orkar inte babbla mer nu... ska gråta lite till o bara tycka synd om mig själv nu.

Kram o mycket kärlek// cicci

1 kommentar:

Anonym sa...

Nå sötnos :( låter inge bra.. ta hand om dig. säg till om jag kan göra något för dig./ kram jeanette