lördag 11 oktober 2008

Änlien Helg...

Såå glad över att det är helg. inte behöva på jobba på ett par dagar. Bara få ligga i sängen o soffan o kanske tycka lite synd om mig själv en stund eller två. Är så trött nu för tiden... Kanske e det mörkret som så sakta börjat komma, kanske inte... Känns lite dumt men nästa lördag så fyller jag år och just nu har jag ingen som helst lust att få gäster... känner inte för något längre. Jo kanske för att bowla i morgon, men är så rädd att jag ska vara så där trött o inte må så bra liksom. Ångest! får se i veckan hur ja känner mig. Kanske e man något klokare då oxå, för hoppningsvis är jag det!! men nu efter att ha legat hela dagen i sägen, sedan hela kvällen i soffan så tyckte jag att det va dags att sova så jag har mosat mig tillbaka till sängkammaren o bäddat ner mig, doris o datorn så nu e de nog dags för mig at säga God Natt alla goda människor!!

Kramar

Inga kommentarer: