söndag 26 oktober 2008

Fjärilar & stuff

Mmmm vet att det är höst o iaf här är det ganska ruskigt väder utanför fönstret, men jag tror bestämmt att det är en del sena fjärilar som vaknat till liv hos mig! Det måste vara mer än två för det kittlar ordentligt i magen. F**K! Jag skulle ju inte trilla dit så här ju... tihiii fast det är ju ganska så mysigt ändå. Att liksom aldrig behöva känna sig ensam för de där fjärilarna verkar ha himla svårt att ta det lugnt. Ja jo dom flyger omkring mst hela tiden, vilket leder till att jag har lite svårt att koncentrera mina tankar på något annat än just HAN, vilket i sin tur leder till att jag går omkring med ett halv fånigt leende mest hela långa dagarna!
Vill bara inte bli ledsen och olycklig, känns som ja har haft mitt känslomässiga tumult för denna hösten redan.
Det blev inte så sent igår, va nog hemma omkring 22.40 men minst lika lycklig för det. Han är just nu i tyskland med ett par kompiar o shoppar lite alkohOOOl. Dom åkte 3 inatt så de va därför ja drog mig hemmåt så han fick sova lite innan iaf. Blir väl till o ses lite i veckan antagligen, HOPPAS jag... jo men så blir det antagligen :D . Annars vet ja inte va ja ska ta mig till ju... Jag kommer ju slå knut på mig själv ju...
hihitihiii
hm nu örjade det faktiskt en film som verkar intressant på tv:n så ja avrundar nog här o klämmer in ngt inlägg i veckan istället.

lot´s of love

Inga kommentarer: