onsdag 1 oktober 2008

lördagen.....

japp nu tänkte ja faktiskt ta mig lite tid till att skriva ner ett par rader om lördagen... Oktoberfesten kvällen som slutade med mat på SG och en del trevligt tjöt.
Ja ha asså jo Denice kom klockan 16.30 för att styla mig inför kvällen. Så himla lyxigt de va att bara få sitta och någon annna fixade håret och sminkade o så. Blev så fint min vän! Såå Nöjd! Vet inte när ja hade sådan lyx... det va längesedan iaf. Sen kom typ Balla Lill Ballen runt 18.30... vi korkade upp en cider var och pratade som vanligt massa goja, fast väldigt trevligt är det ju!Härliga Helena kom sedan vid sjutiden och strax därefter så kom Ballens kompis Ida. Trevlig tjej de där! Jag slängde fram pajerna och salladen o så mumsade vi såå gott... blev nästan inget kvar tur att vi inte va fler trots allt, hehe.
Kvällen flöt på o fest suget infann sig som aldrig förr.... Jag brukar märka att mitt festsug blir enormt när jag kommer på massa tokiga saker man måste göra... som till exempel se hur långt en apfelsin kan flyga från 3 våningen... hmf... hade nog flygigt längre om jag hade prickat formen i kastarmen lite bättre och inte stött mot husväggen liksom... ja ja iaf några meter kom den ju... hoho... sicka dumma idéer man får...

what ever some pic from oktoberfesten nu...




Inga kommentarer: