lördag 31 oktober 2009

pimpinett

jepp sån sitter jag här o skriver... precis nymålade naglar med nytt lack lack som ja fick av "lill grisen" när ja fyllde år bland mycket anat i en liten goodiebag :)
Sitter  speratar med finmgrarna för att inte förstöra då de inte e helt torrt än... Älsklingen duschar... enligt plan skulle jag nog egentligen ha duschat först... jag tar ju längre tid på mig at fixa mig. men men vi hinner nog iaf. Ikväll är det ju dags för min pressenmt jag fick av mina goda arbetskamrater... tadamtada.... Vi ska gå på Grease på skövde stadsteater och efter det ska vi käka på en av mina favoritmatplaces i Skövde; MANGO´S!
Mummms!!! Fick ju förutom två Grease biletter, ett presentkort på detta ställe så det är bara passa på att njuta!!!

Ska tala om hur det var i morgon eller så...

Nu e duschen ledig så jag får väl jumpa in i den nu...

Ha de gott!

Inga kommentarer: