tisdag 20 oktober 2009

popcorn problems

Jepp det är så skoj...
Här ska man mysa ner sig i soffan och ta hand om sig själv o vila upp sig så man orkar med helgens festligheter... Och vad händer? jo Jag blir sugen på popcorn....
Går ut till skafferiet tar farm det oöppnade paketet med de gyllene kornen... häller oljan i kastrullen, ska öppna popcornpaketet..... "Öppna här" står det klart o tydligt, men tydligen är jag för stark för det förbenade paketet för jag drar till och vips så är det gyllene korn över hela köket!! Till min hjälp att sprida utt de gula härliga kornen har jag SÅ KLART.....TADAMTADAAAA... Doris!!!
Visste inte att det va sååååå skoj att leka med utpridda popcorn..........
*SUCK*

1 kommentar:

Fru Ljungner sa...

maaaahahahaaa jag ser framför mig hur du vaggar runt med magen och försöker fiska upp popcornen!