torsdag 8 oktober 2009

Lyckad "Mamma" shopping

Ni kanske trodde att jag helt gett upp bloggandet, Men inte då!! Bara vart en hel del som hänt i mitt liv... Nerpackning, flyttning, upppackning, Förlovning (ett kapitel för sig!) ;) och så har jag inte haft ngt internet förns nu i dagarna heller.

Idag har jag iaf tagit tag i mitt kombinerade "stormageochknäppajackan" problem... Hämtade Älsklingen i regnet och drog med honom till Lidköping för stormagad schoppinggirl behöver en schoppingbitch som kan hålla väskan, påsarna, hämta rätt storlek eller be personalen om hjälp att flytta larm så att schoppingngirlen kan se hur plagget VERKLIGEN ser ut.
Efter en otroligt snabbt genomförd schoppingrunda så intog vi en god kebabtallrik på Madonna.

Här är mina fynd...

Klänning 249:- & matchande halsband ifrån Gina Tricot
(klänningen i Stl 44 (!!!) shit i vanliga fall 38.....längtar efter min gamla kropp!)

Kappa 699:- ifrån H&M
Fuskpälskragen går att ta bort och Kommer tas bort!!!
Ser bättre ut på än på galgen...

1 kommentar:

Anonym sa...

snygga köp!!! kram Elin