tisdag 27 oktober 2009

..........

Mmm ungefär så känns det....................
Inspirationen är som bortblåst fastän jag inte ens vädrat idag. Ligger i soffan nu bara jäser. Haft fika besök underkvällen, men nu är vi ensamma o kan bara dega ut oss i soffan.Skönt. Både jag och min goding är bra sega idag.
Tur det inte är många nätter kvar att jobba nu för ju tyngre jga blir destomer tär nattarbetet på mig. Vart hemma i 5 arbetsnätter och man känner sig betydligt piggare när man får hålla en "normal" dygnsrytm. Undrar vad man ska pyssla med när man inte ska va mamma ledig längre..? hm.. tåls att tänka på. Fats de gör jag inte nu för NU är det dags att blunda med ena ögat o kisa med det andra fram till det är dags att fara mot arbetet igen. *hoppas denna natten blir lite mindre stressig än igår*

Inga kommentarer: