söndag 18 oktober 2009

Vad är det för en dag...?

Är det en vanlig dag?
NÄÄÄÄ!
För det är min 25 års dag! HURRA, HURRA, HURRAAA!!!

Åh, Jag älskar min Älskling! Han överträffar sig själv och överaskar mig med jämna mellan rum. Precis som det ska vara i ett bra förhållande. Det är ju inte konstigt att jag föll pladask för just Honom!

Denna morgonen började med att jag någonstans i det omedvetna hörde min älsklings alarm, men efter en kortare insomning av mig och jag vakna till igen o såg att han fortfarande låg kvar så antog jag att ag drömt att alarmet ringde. Kikade för säkerthets skull till min egna mobil o såg att klockan bara va strax efter 7, vilket övertygade mig ATT det faktiskt vart en dröm.
Somnr till igen, vaknar till igen... Han är borta!! Och jag något fruktansvärt kissnödig!!! Hör att det skramlar ute i köket... *glad*, men f*n... Jag som är kissnödig så jag tror jag väter ner mig snart. Jag kan ju inte gå upp o förstöra hans överaskning... Nä det vore inte schysst!!
Nu har jag kommit till stdaiet att jag börar se ubåtar stora som hela Afrika guppa förbi framför ögonen... östen i huvudet säger "Håll Dig, Håll Dig, Du får INTE kissa nu, Kanske sen, men INTE Nu!" Kisseblåsan säger å andra sidan "Gå för F*N på toa nu innan jag skjuter dig!!"
Till slut så Börar mitt förnuft faktiskt att ta överhand och jag kliver upp med benen dubbel i kors roffar åt mig morgonrocken och haar mig fram försiktigt så att jag inte ska kissa ner mig, morgonrocken och hela hallen....
Älsklingen kikar ut ifrån skafferiet och ser frågande ut... Säger snabbt "förlåt, ag kan inte hålla mig längre" och slänger mig mot toa dörren och snabbt snurrar upp mina ben och dunsar ner på toaringen.. *åhhhhhhhh*
Att gå på toa när man är förbannat jäklans pinknödig är nästan bättre än riktigt bra sex! (bara nästan!!)
Med lätta steg trippar jag sedan in i sovrummet igen och gör som när man va liten RÄVSOVER, tills dess att någon kommer in genom dörren och man är direkt klarvaken!
Där står han som Mesias i sin bruna morgonrock, en bricka med en minitårta på och en vas med tre Stora röda rosor på och ett par värmeljuslycktor!!!
Lycka!!
Han har verkligen gjort en tårta till mig!! Har inte fått tårta på morgonen sedan jag bodde hemma.... (tio år sedan i år!!)
Fick även två kuvert.... ett med 4 nitlotter och ett som berättigade mig till 60 minuters lyxig ansiktsbehandling!!
Kan dagen börja bättre?

Nu har man tagit en lång lyxig dusch och fått på sig lite paltor så nu ska vi fortsätta att fixa o piffa i vårat hem. Dagens projekt är två Lack hyllor, barnsäng, skötbord och laga någoon god middag!






1 kommentar:

Fru Ljungner sa...

hihi va mysigt!
grattis grattis! nu är vi gamla du!
va roligt med barnsäng och skötbord...vad blir det för nåt?