måndag 26 oktober 2009

Umpa Umpa Umpapa

I lördags så gick mitt 25 års av stapeln...
Gissa en som var nervös... Vill ju alltid att allting ska vara PERFEKT...
Det var lite småstelt i början och mina nerver höll på att gå i taket... Kanske skulle spetsat bålen lite till  *ha ha*
Asså till och med mina kära arbetskamrater va så lugna i början att man kunde annat ugglor i mossen, men till slut så kom ALLA igång ordentligt och det både sjöngs, breakdancades och buggades till klockan var sent! Fick super duper prima pressenter bla pressentkort på Expert & KICKS. Av mina workmates fick jag något som jag ska avnjuta nästa helg så det får ni andra veta mer om först då, hihi.
Vill Ge alla som va där och hjälpte mig att få en minnesvärd kväll en stor kram och stort Tack för allt!!



Mamma & Pappa i mitten och svärföräldrarna på var sin sida.
Man kan nog säga att de fann varann och orden verkade aldrig ta slut ;)


SKÅL!


Smile :)

Snyggingar :)

1 kommentar:

Jeanette sa...

ni ser ut att haft det super ! :) synd att jag missade det :(
kram