fredag 9 oktober 2009

Marsande oktoberkatt?

Okey.... En dag kan man stå ut,,, kanske en och en halv, men två och allt över det så är man redo att packa väska för att ta en plats på psykiatrins långtidsparkering... avdelning menar jag ju så klart.
Jo det är så att den lilla söta dunboll till kattkräk som ja skaffade för ungefär ett år sedan... Hon har liksom förvandlats till ett psykist stressande och äcklande monster!!
Om jag överdriver? NÄÄÄÄJ!
Asså vad säger man egentligen... Jag vet att hon katter marsar på våren om kring Mars månad.. liksom därav uttrycket. Vad säger man om ens kat gör detta i oktober.. Oktobar? Oktoberkåtar? Oktiobrerar?


Lilla söta Doris för ett år sedan.... ett år innan hon blev ett könsmoget kattkräk!
Elak som jag är (ibland) så ringde jag nöjt o beställde stereliseringstid på djursjukan igår!! Så på torsdag är hon sedemera en ofruktbar kvinna!
HA HA HA!!

1 kommentar: