söndag 6 september 2009

Schemalagt liv??

TOTALT HYSTERISK!!!
Min kära brännskada vill från och med inatt tala om för mig att en viss läkprocess har börjat..... det kliar o svider så in i helvete vill jag be att få tala om!!!  Vet snart inte vart jag ska ta vägen. Allvarligt talat, Kan ngn söva mig tills allt är läkt??????

Idag vid omläggningen visade det sig att jag anat rätt när jag i morse kände en odör ifrån bandaget.... det hade börjat bli lite infekterat vid det ena större såret... När bandaget tig bort så rann där en brun/gul aktig sörja som inte luktade nybakta bullar direkt..... så nu är det till att mosa i sig pencilin. 1 enorm tablett, 3 ggr om dagen, INTE  i samband med måltid utan antingen 2 timmar för eller 2 timmar efter måltid....
Inte visste jag att man var tvungen att lägga upp en gigantisk plan för sitt pencilinliv de kommande 10 dagarna...

Inga kommentarer: