fredag 4 september 2009

A down day

Först vill jag be om ursäkt för att bilden på middagstipset inte kommit upp, men ja hittar inga kablar till mobilen.. så de kommer så fort ja fått fram dessa.

I övrigt har ja en riktigt skit dag. Känner mig hängig och har ont i armen/handen. Det är skitjobbigt att duscha o göra sig i ordning...En riktig suckar dag!! SUCK!!
Får nog snart försöka ta tag i mig själv för 14.30 ska jag vara på vårdcentralen igen...
Ska se ifall ja kan ta kort på min äckelhand idag....fast vet inte ja ska vara så grym att a lägger ut den här... det kan jag nog vara snäll o skona er ifrån. Ingen vacker syn direkt.

Hoppas ag piggnar till i EM för när godingen slutat obbet ska vi en sväng till Skövde o kika på Kvik, Chili & MIO. Der är iaf ngt ag ser fram emot!

Kram på er!!

Inga kommentarer: