torsdag 3 september 2009

Enjoy the lunch

Åh sitter i soffan under filten o känner mig lite hängig. Nu är de väl ändå höst och därmed tillåtet att stänga fönstret på natten, Eller?
Trots hängighet får jag nog ta tag i livet strax o försöka mig på en "raggardusch" (lite vatten i armhålan sedan ny deo och lie parfym. Ha ha ha
Nä ska förska duscha av mig så gott ja kan med en hand ocho utan att blöta ner bandagen allt för mycket. Fick ju inte tid för omläggnings förns klockan 14.00 idag. Hade vart fräscht med ett nytt förband lite tidigare eftersom det blir så knöligt o dant efter man sovit och så sitter de såå fast där under= INTE SKÖNT!!
Då är de väl tur att man har ngt bra att se fram emot innan detta sker... Nämligen... tada.... en lunch med Härliga Helena som jag inte träffat på Huuuuuuuuur länge som helt! Blir en lunch på Enjoy (stället har ja bestämt, hon sa att allt gick bra bra INTE korv!) Enjoy måste vara Skaras bästa restaurang efter Stadt... (har åh andra sidan aldrig luncht på stadt så jag kan egentligen inte säga ngt.) Jag gillar stället iaf!
Nu är de bäst ja sätter fart, allt tar ju liksom myket längre tid med en hand....

Kram

Inga kommentarer: