onsdag 9 september 2009

Gulligt!

Här om dagen var jag o klippte mig som ni kanske vet. Jag tycker om min frissa jättemycket! Har klippt mig där i flera år nu och stormtrivs både med henne och hennes sax :)
När man går hos en o samma en längre tid och dessutom känner att vi har ugefär samma intressen osv så blir de lätt att prata o man kan anförtro sig saker åt till den andre.
Nu när jag va där här om dagen sa hon att hon hade kolla i sin garderob och hittat sina favvobyxor sen hon var gravid (förra året) och då tänkt på mig och att vi hade samma storlek. Så ville jag ha dom fick jag dom, GRATIS! Så jag har precis vart o hämtat dessa och de är precis Huuuur sköna som helst! Ett par svarta byxor i tybgre mjukis material och dragsko nere vid fötterna, inköpta på polarn o pyret. Liksom Snygga mysbyxor :)
Hur gulligt är inte det!!

Inga kommentarer: