torsdag 9 april 2009

Moving On

Ja det är faktiskt så att VI (jag & Mr Goding!) från och med fredag kommer att bo under samma tak! MYSIGT!! Idga och i morgon kommer vi flytta in alla stora saker så som soffa, säng och tv-möbel (tv:n oxå såklart!)

Sen vill Jag bara tala om att avgiftningens dag 3 gtt helt OK. Va lite jobbigt nu ett tag under natten, men ett par satsumas fick bli min räddning i suget efter sötsaker och annan skit.
*klappar mig själv på axeln* förutom den attans chokladrutan igår så har Jag verkligen klarat 3 hela dygn utan godis, sötsaker, pasta,ris, potatis. Grymt impressed av mig själv. Som sagt FÖRUTOM den lilla, lilla rutan igår då... *suck*
Spänd över hur påskhelgen kommer att gå... har fortfarande inte bestämmt mig hur jag ska göra.. tilllåta mig sälv att fuska pytte lite eller vara super diciplinerad och hålla mig. Inte förstöra dessa dagar. Hm... Jag känner ändå att mitt humör är påväg upp igen efter att dte vart ganska instabilt i två hela dagar. Tror iofs inte att det enbart är socker detoxen, men iaf. . . :)

Nä vet ni vad kompisar, nu ska jag gå o krypa ner breve min älskade och försöka få några timmars sömn i alla fall.

ett sent god natt och ett tidigt Go morgon!

Inga kommentarer: