onsdag 8 april 2009

GASLARM! (to much information!!)

Adam bertil, kom. Gaslarm!
Hörbarhet nolla högre
Adam bertil, Kom. Gaslarm!
Hörbarthet nolla, HÖGRE!
GASLARM!!

Vissa repliker är så klockrena!!

Är nu inne på dag 3 på min avgiftningsvecka. Det går bra, fast jag ska vara ärlig mot er (fast mest mot mig sälv!) Jag kunde inte helt stå emot sakfferidävulen igår. När jag som minst va beredd¨på det så öppnde Mr Röd skafferidörren på glänt och snabbt som attans gick det. Han knappt med i svängarna så for mina fingrar in och rotade fram en ynka liten ruta med mörk blockchoklad. Gudars, amalia, attans och andra massa vackra ord pulserade och blinkade innaför pannbenet på mig direkt efter att den GODA LILLA chokladbiten smekt min gom & strupe.
Såå Såå SÅÅÅÅÅÅ onödigt. Den gjorde ju mer onytta än nytta. Ville ju bara ha ännu mer efter det. TUR att det blev så spännande i hockeyn att jag var tvungen att springa in o sätta mig i soffan igen.
Det är lika bra att vara ärlig, hade jag inte vart tvungen att skynda mig iväg till arbetet så hade antagligen resten av chokladen fortsatt smeka min gom i ren förlusttröst!! MÅTTE dom VINNA idag, annars är det kört, putts väck. Då kan vi se oss om i stjärnorna efter ett SM-guld...

För att återgå till där jag började... GASLARM och avgitfingsvecka så vill jag bara tala om att de där med att tjejer inte fiser OCH ifall de gör det bara fiser små pastellrosa doftfria moln... Det är rena dyngan... I fall de fortsätter neka.. sätt dom på deeeeetooooX så ska ni få se på andra kanoner (mohahaha!) Asså Jag fattar om hälften av er redan slutat läsa vem vill liksom veta någons Gas-status??? Ni som motförmodan fortfarande läser... till er vill jag bara säga att det är TUR att det inte är en "Doftblogg" jag har för här luktar det fan inte hallon just nu!!

*asgarvar*

kram o go natt på er. Have a nice day ni som är vakna på dagen medans jag sussar sött.

1 kommentar:

Jeanette sa...

haha vad rolig du är! :D:D