lördag 4 april 2009

GodMorning Sunshine

ÅHHHHH SOlen skiner sååå vacker!!
Älsklingen åkte för en stund sen skulle hj'lpa till hos sin mormor & morfar. Det skulle klippas granhäck i helgen. Får se jag kanske åker dit en sväng sen jag me. Men nu ska jag ta på mig för en rask förbrännings promenad. Ska plugga öronen med musik från Lilly Allen. Så härlig morgon och promenad musik. Man blir såå glad!!

Gårdagen blev lkyckad. Maten ur god!! Vin & timjan marinerad oxfilé med rotfruktsgratäng och hemma gjord rödvinssås!!! Till det hade vi gott bröd och sallad!! MMMMmmmmm
Efter det så blev det soffan och "så ska det låta". Men när de va slut visste vi inte riktigt va vi skulel göra så vi tog en liten kvällspromenad och så slank vi in på ICA Munken o köpte Lite lösgodis... Bäst o passa på för på måndag börar min deeetoooox period. Inga sötsaker(bakelser,kakor, godis,glass etc.), ingen potatis eller pasta. Bara frukt, grönsaker, baljväxter och proteinkällor så som kött & Fisk. Ska bli så got o rena kroppen fårn all skit nu. Som pålägg till detta så är det 1 timmes powerwalk varannan dag till att börja med. Perfekt nu när det börjar bli vår o fint ute!

Nej nej nu ska jag ta min ipod o promenera iväg. Ha en fin dag så hörs vi senare!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

å du är så duktig på att laga mat! :)
mm låter bra, jag har också funderat för hundrade gången att bli nyttig funkar fan inte..illa
:P

ha de fint
kram