onsdag 1 april 2009

Jag ska måla hela världen lilla mamma...

vit VIT VIT!!
Ja ok kanske inte så mycket till färg så sett men Vit är i alla fall färgen ag användt mig av idag (OXÅ). Har målat klart hyllplanen, kökspallen och badrummsväggarna.
Egentligen hade jag bestämmt att ag skulle ha en "CISSI DAG". Ni vet en sån där dag när man bara tar hand om/skämmer bort sig själv och bara får ha en lugn härlig dag helt själv. Men efter att ag njutit av solens varma strålar hela eftermidaggen så kände jag mig så pigg o fylld av sprittande energi så jag bestämnde mig frö att måla klart hyllplanen och kökspallen. Efter det så gav jag mig in i badrummet fyllde byttanmed färg och satte igång o böja rolla, rolla, rolla! Vitt det blir så fint!! Kan knappt bärja mig tills vi får sätta in nya spegeln o hörnhyllan i smide och mina vitmålade hyllplan. Wihiiii!!! =D




Hyllplanen:




Kökspallen "bekväm" från IKEA numera snyggt VIT:

Inga kommentarer: