onsdag 22 april 2009

bad bad bad

Ja men HERREGUD!! Känner mig nästan vilsen i min egan blogg. Hemskt! Försökte mig på ngt avancerat....Blogga genom mobilen.... och ni som kikat förbi här med lite jämna mellanrum kan ju konstatera ust hur jävla bra det gick. Inte alls. Nix Pix mobilbloggning är inget för mig.

Så... en del har ju hänt sedan sist. Tänker inte skriva något mils långt inlägg om allt utan summerar lite lätt med att jag har hunnitblivigt smabo under påskhelgen, arbetat, vart på diverse jobbmöten (klagomöten mest...) och så har jag och min älskade sambo hälsat på i Arontorp på Öland i helgen!! Helt underbart!! Får sån lycka känsla i hela kroppen när jag kommer ner till trakterna kring kalmar. Såå många fina minnen och sååå många fina trevliga människor!!
Eftersom Godingen inte vart i just dessa regioner tidigare så blev det lite sigteseeeing för hans del. Tog en biltur förbi Ingelstorp Skolan där jag hade tre underbara gymnasieår. Sen blev den en liten snabbrunda inne i stan för att sedan ta en promead i slottsparken som är helt underbar så här års... o ännu mer på sommaren. Det blåste dock lite kallt så mysiga fiket inne i stan lockade med varmt gott kaffe och en god smörgås. Kan tyvärr inte komma på namnet nu... Iaf ur mysigt i väldigt gammal stil. Kan hända att jag lägger upp en o annan bild senare under dagen. Men nu är klockan mycket och jag behöver sova. Ha en underbar dag i alla fall!

Kramisar till er alla!!

1 kommentar:

Jeanette sa...

låter ju toppen! :D