torsdag 7 augusti 2008

varför....

Hinner det jämt gå så himla lång tid emellan mina inlägg... när jag får min bärbara måste jag verkligen skärpa mig.. det är ju kul att skriva lite här ju...



Som vanligt nästan har det hänt en hel del i mitt liv sen sist. Jag har kommit i bra ordning i lägenheten, som jag för övrigt bara älskar!! Hur kunde jag ha sådan tur?! Lite över 3 meter i tak, stora rum höga socklar och bara så fin men ändå mysig! Köket blev så bra nu e de ju typ färdigt förutom lite kartonger som ska slängas och så bara. Stora fina ek bordet bordsdekorationen blommorna i fönstret och gradinerna, skänken ja helheten blev mycket lyckad! Bilder kommer inom kort.



Ha ha ha... nu undrara ni nog va som får mig att brista ut i skratt.... jo förstår ni jag få lite kuliga sms... handlar om hur vida Jag skulle fylla ut ett par boxers... hm ja andtar att det bara är internkul.. så forgett about it...



Well tillbaka till mitt liv.. Min nya lya ligger mitt i centrum av lilla Skara med krälavstånd till det heta utestället (ironi...) "Olins Kök o Bar"

ja herregud...

Som sagt fått ordning på det mesta utom garderoben och sen så saknar jag ju en rätt så betydande möbel i vardagsrummet.... Ja ni gissa rätt Soffan... fast den kommer första veckan i septembet så det är ju bara 4 veckor kvar nu. Den som väntar på något gott...VÄNTAR ALLTID FÖRLÄNGE!!



Sen har jag ju gått o blivigt kattmamma igen... Ja förstår ni lilla Doris har kommit in i mitt liv som den lilla virvelvind hon är. *Me love*

Så Söööt!!

Inga kommentarer: