lördag 23 augusti 2008

Åhhhh not again!!!

FUCK!
De är fan ordet som beskriver denna natt utan sömn.. ÅH näää självklart är det inte jag som fuckar så att säga! vem tror ni e igång igen... jo då de e den jävla croasang grannen som har sex för typ 3e gången nu och jag orkar faktiskt inte lyssna så ja spelar TAKIDA på hänsyslös volym klockan 04.50 på morgonen HAHAHA kan ni ha era fuckers! Vet inte om de liksom tycker att det är extra upphetsande att veta att det är lite lyhört här o att de fattat att ja hört eftersom ja andra gången faktiskt knacka i väggen... ELAK? JAG? Som ligger här helt enkelt o försöker sova och som inte gärna lyssna på någon högljud kossa. Ursäkta ut trycket men ni kan ju försöka tänka er in i min situation just nu...!!

Jag önskar faktiskt bara att ja kunde få lite sömn för ja har vart vaken sen klockan 7 i går morse... Ja då kanske ni förstår att man inte kan ha ngn medkänsla för stön och rena skrik från andra sidan väggen... man kanske skulle ta o ladda ner ngt riktigt hårt som typ KORN eller om någon annan har något annat bra alternativ som ni kan ge mig NU SÅ ÄR DET JÄVLIGT välkommet!!

*SUCK*

Inga kommentarer: