tisdag 12 augusti 2008

Snipp Snapp Snut...

I går EM hade jag och Mr ett seriöst prat... hm... happ... hepp...hopp....
Kom vi fram till någonting vettigt...?
Ärligt talat va är det här att bygga på frågar jag mig själv och får tyvärr inget vettigt svar. Man slutar ju inte älska någon över en en timme, dag eller vecka, men gnistan och hoppet och förtroendet för någon kan försvinna så fort... En hyfsad lång tid i mitt liv trodde jag att det var Han och Jag resten av livet... men nu.... Nä förlåt, men jag tror inte we are ment too be liksom. Ingen kan säga att jag INTE gjort allt eller kämpat för att Vi ska funka så det är med flaggan i topp som jag väljer att gå vidare i mitt liv... Jag vill vara lycklig! Inte vara rädd för att säga fel saker, undra om han tänker på någon annan medands man är intima, undra va för sms som skickas när man inte är med varandra, inte blir kallad masa fula saker... JAG VILL LEVA LYCKLIGT!!

Är så himla glad att jag hann flytta innan detta uppdagades... tänk att ha bott där nu o i ännu mer panik letat boende...

Mr tyckte att om v inte ses på ett par veckor så kunde ja få tid att känna efter om ja saknade honom osv... Hallå... de eklar ja kommer sakna honom på ett sätt... men det spelar ju inte så stor roll när man ändå inte kan lita på personen i fråga. Att kunna lita på varandra är väl en ganska viktig bit i ett förhållande och tyvärr så har Mr spolat ner mitt förtoende för honom toaletten utan att ens tänka efter så ett fortsatt förhållande efter dessa 2 tänkar efter veckorna...? Hm.. hepp...hopp... Nä jag tror faktiskt inte det...


snipp snapp snut så fick den sagan ett sorligt slut.....

Inga kommentarer: