söndag 24 augusti 2008

Så fint väder

Ja en riktigt fin sensommar dag är det idag, men jag vill bara vara inne. Jag är väl för tråkig kanske ni tänker.. Och JA idag är jag väldigt tråkig och då tänker jag vara det också, så DET så! Jag har faktiskt ingen lust att gå ut alls...
Kolla på film igår. Har sett väldigt mycket film den senaste tiden. Trevligt att kunna tipsa folk och veta vad dom pratar om på jobbet ibland.Liksom "hänga med lite" ;)
Det är faktiskt ganska mysigt att ligga inne med laptopen i knät och titta ut genomfönstret o se alla vinklar o former på hus takena och en o annan kaja som flyger förbi. Känner mig inte ens nyfiken idag, annars brukar ja ha svårt att låta bli att resa mig o ta en kik i fönstret när jag hör någon skratta högt på fiket nedanför eller när man hör någon vråla något till någon annan. Men Nää inte idag. Idag bara njuter jag av att ligga i sängen ha mystrollet Doris på en kudde brevid och ha datorn i knät. Ska ligga här hela dagen eller i alla fall tills dess att jag måste gå till "munken" och lämna tillbaka filmerna ("Försoningen" & "No Coutry For Old Men") som förresten var riktigt hyfsade båda två. Helst önskar jag att någon annan kunde komma och hämta och lämna tillbaka dem, men jag har ju faktiskt bara 3 trappor och 150 meter till Ica Munken så jag borde nästan skämmas över tanken. F ast det gör jag förstås inte!

*gäsp* mina ögon börjar bli tunga.. får nog ta en liten powernap eller i all fall paus från skrivandet och bara slökika lite på avslutningen av OS 2008.

Kramar Miss Sunlight

Inga kommentarer: