torsdag 21 augusti 2008

Tårar Tårar & Tårar

Ja det är väl det som beskriver vad som händer i mitt liv och just precis i skrivande stund... Förutom Tårar som runnit nedför min kind de senaste två timmarna pga av filmen "PS I Love You" så känns mitt liv som ett trassligt nystan som aldrig kommer kunna redas ut. I går var D DAY då mitt och D:s förhållande tog slut eller iaf då vi bestämde att det var slut.
FAAAAAN!!! Jag blir så arg! Jag blir så ledsen. Jag blir ledsen för jag är arg och vise versa. Även om man tror att this is a pice of cake och att man trots allt e ganska beredd på hur det ska bli så kommer det som en chock och jag känner hur magen vänder sig och hur egentligen allt (100g choklad, en bit stekt lax & bönsallad och en 1/4 kladdkaka) bara vill komma upp. Men det stannar... Gråter tills man tror att tårarna liksom tagit slut...O så gråter jag lite till... *fan vad jobbigt jag ser ju inte ett skit och det svider*, kroppen skakar och tanken slår mig att nu orkar ja inte mer, jag lägger mig ner och dör. Äh tusan också så vek kan ja ju inte vara... sätter mig upp i sängen och torkar ögonen lite och fräser näsan. *uhhh* hur mycket snor rymmer näsan EGENTLIGEN? Mina ledsna tankar försvinner för ett tag och jag svävar iväg i någon slags vetenskaplig filosofisk värld. *ska leta reda på svaret på world wide webb* Det måste ju finns svar eller iaf ett cirkalisa svar... ELLER HUR?
Skakar lite på huvudet. Tillbaka i verkligheten igen... konstaterar att "ja de e rätt skönt att sväva iväg ibland".
Det är det bästa just nu, så äär det faktiskt. "D" kommer hit i morgon och fikar lite så ska vi prata lite om Thailand och om oss och om saker vi ska lösa. Praktiska saker, Huset osv...
är helt ur blåst. Det tar så mycket energi att vara ledsen och att gråta! Såå skönt att vara ledig resten av veckan nu. Behöver landa lite i vårat beslut och mysa med Doris (kanske ska hämta Tarzan hit över helgen så ja kan mysa med båda två...). Saknar Taz!! Jag saknar Kärlek!

Vad är Kärlek? Hörde dem prata om det på radion för ett tag sedan och tyckte att det va väl en ovanligt korkad fråga... Men sen började funderar på det. VAD ÄR KÄRLEK EGENTLIGEN?
Kärlek för mig är att känna mig trygg i någons famn, inte vara rädd för honom. Veta att Han finns där för mig oavsett! Kärlek för mig är att bli glad av honom, känna att ja saknar honom hela tiden även om det är skönt att få egentid ibland. Kärlek är värme, kramar, mys och Trygghet! Kärlek är när Doris kryper upp och lägger sig vid mitt öra och brummar så jag inte kan sova, men blir så glad av den lilla varelsen att ja blir tårögd. Kärlek är när Taz kommer fram ur buskarna och lägger sig vid mina fötter och åmar sig! *åh Jag älskar djur, spec mina katter!!*





Hjälp hela det här blev ett svävande inlägg från det ena till andra men tror nog att det som är den röda tråden ändå måste vara kärlek för det är ju va tårarna kommer av från första början idag...

Lots of Love!!

Inga kommentarer: