söndag 10 augusti 2008

kladdkaka mitt i natten




Ja jag vet de e inte riktigt klokt... klcokan är 00.03 och jar har precis tagit ut en kladdkaka från ugnen... MOFF... fy va gott men inte va man borde äta denna tiden på dygnet. Men ja ska faktiskt bara smaka en liten bit (SANT!!!) för ja tänkte bjudda på den i morgon! Tror ni mig inte kan ni ju komma o kika så den finns kvar...

oj strax tillbaka... (mobilen piper...sms på ingång... undrar vem ;) ... )

*mm ler* gott med vackra sms...

Dagen idag har jag vart och köpt en bärbar dator... heregud vilken frihet att kunna va vart man vill liksom... inte tvingas sitta vid ett skrivbord o vara fast där om man vill va vid datorn. Jättenöjd e jag iaf. och trodde väl först att ja skaffat ett B-märke men min kära bror tala om för mig att de va riktigt bra på datorer o att hans förra stationära va uppbyggd på mesta dels detta märkes delar... Då blev man ju lite ännu mer nöjd liksom...

Jag vill minnas att ja knske lovat lite bilder på min lille missebebis oxå... och nu kände jag att tiden va inne och doris har lärt sig posera riktigt bra... framförallt när hon sover....




Hon e så söt när hon sover....

Men även i vaket tillstån är hon bedårande....mitt lilla hjärtegull...


Inga kommentarer: