måndag 14 juli 2008

toner från Brolle...

strömmar nu ut ifrån tevon och här sitter ja o knåpar med min blogg... tangentbordet går varmt när man försöker att både vara trevlig o svara på alla som skriver på MSN och få ihop ngt bra här... men det e kul...

Idag har jag haft en riktigt slappar dag. Tanken var att gå upp lite tidigare o ta tag i alla samtal jag skulle ringa. Vilket jag faktiskt gjorde men efteråt hade ja planerat att ta ett par timmar på biken, men efter lite telefonkö och annat som tog tid så va ja så trött o behövde inte försöka länge innan ögon slöts och jag föll ut i drömmarns värld.

Öppnade ögonen 15.50 när mobilen ringde.... David undra vad han skulle köpa att laga till middag.... det blev rödspätta, potatis och min goda creme fraiche sås... Mumma!
men innan dess släpade ja mig ut i soffan för att lägga mig och glo på mitt nygamla intresse...cykel och Tour de france.... bergsetapper e kuligt att se...

äh detta bli f*n bara osammanhängande ja släpar mig tillbaka till soffan och tar en kopp kaffe för att piggna till . over and out

Längtar efter min lilla Doris!!

Inga kommentarer: