fredag 15 augusti 2008

kärleksmums & bilbingo

Sådär ja... då var det helg igen.. Såå Skönt! Fick sluta tidigare inatt oxå så trallande glad gick jag hem vid halv 4 tiden (skulle gått klockan 3 men förföriskt gott fika höll mig kvar...) Det va ju sista natten med sommarjobbare och jag är glad att jag kunde gå hem och vara glad klockan 3.30 istället för mulen vid 6.30... Ska bli så skönt med alla ordinare tillbaka på söndag. Asså visst kan man störa sig på dem rätt ofta och det är ju så att vi är alla 15 olika individre med hyfsat olika meningar och tycke ibland men om man jämför med sommarjobbare (med vissa undantag) så är det rena himelriket med enbart ordinarie!

Så jag kom hem gick till sängs och myste lite med Doris...
Ska precis lägga huvudet i rätta sovpositionen när jag till min fasa hör misstänkta ljud ifrån lägenhetn breve IGEN!!!! Oh NOOOO!!!
-Ohhhh Åhhhh Jaaaaa... va de som kom från rummet intill............
*BINGOBINGOBINGOBINGO* sa jag högt för mig själv och slog händerna för öronen....
jag somnade tillslut och sov riktigt gott tills klockan ringde vid 10.30... zzzz fy fan va trött jag va... sedan dess har jag typ sölat om kring i min morgonrock till för ca en timme sedan... va ju tvungen att duscha av mig lite o dressa mig för snart riktigt snart ska jag, Ballen och Helena på Bilbingo i axvall.... Åh NEJ dte är INTE varning på den... Det är riktigt Ball och de som inte provat bör inte uttala sig. SÅ DET SÅÅÅ! ;)

Så jag har iaf bakat en stor kärleksmumms i tårtliknande form... smakar ljuvligt iaf!
Hepp hipp hopp nu måste jag dra... hoppas på stor vinsten idag!

Inga kommentarer: