söndag 17 augusti 2008

Slappt va ordet...

som berskriver denna helgen... Har inte gjort något annat än slappat hela helgen om man bortser från fredagen då det var bilbingotime... åhååå vilken kväll det var förresten...


Hmf.. ingen storvinst trots att helena va typ as nära... tror vi kom fram till att 66 inte är hennes lyckonummer... och vill ni ha ett tips så låt inte eran bil stå i över en vecka för att sedan åka på bilbingo o stå med tändningen på typ hela kvällen... det kan vara så at bilen blir en aning svår startad då... behöver ja säga något mer??


Vi hade ju i alla fall tur med vädret , eller hur flickor... ;)






Doris o jag har liksom mest legat o sovit denna helgen haft de så mysigt... inga krav. Så himla skönt att inte ha några krav ibland. Kunna ligga en hel dag i sängen utan att någon tjatar eller så... Visst kan det vara lite ensamt ibland speciellt när man ska sova, men å andra sidan har jag 180*200 cm helt för mig själv (med undantag för den lilla plats som Doris brukar tigga till sig) UNDERBART!!! Visst har det vart mysigt o trevligt att bo med någon som man tycker otroligt mycket om, men Jag fattar inte nu i efterhand varför det vara så bråttom... hade vart skönt att ha sitt egna... haft kvar min mysiga lilla lägenhet i gårdshuset... inte för ja inte gillar denna men den i gårdshuset var ju bara för bra med egen ingång och gräsmatta precis utanför... "åh, minnen". Men iaf bo själv e nog något som passar mig fint! det måste ju vara bättre att kunna ses o ha de bra ihop när man ses än att bo ihop o gå varann på nerverna liksom, eller? Visst kommer vardagen alltid komma men jag tror man måste arbeta mycket på förhållandet för att slippa hamna i det där tråkiga träsket. Med det menar ja inte att de där små vardagliga sakerna är dåliga, nej jag tycker allt att det kan vara mysigt oxå på sitt sätt och jag VET att livet inte alltid e någon dans på rosor... har faktiskt haft två samboförhållande och köpt hus o allt de där (inte skaffat barn dock tack gode gud!!) Ja, ja de är väl bra om jag har lärt mig något av allt detta iaf.

Ska försöka sluta fundera så mycket tror jag... iaf försöka... kan inte lova ngt eftersom jag typ funderat i hela mitt liv på det ena o det andra.



hepp hipp hopp nu e de dags att fortsätta slappa. :D



so long

Inga kommentarer: