måndag 4 januari 2010

Nu ska den väck!

Går här hemma o städar bort det mesta av julen. Blir det inte nu så lär ju julen stanna i detta hem fram till valborg och nog för jag gillar julpynt, men nån jäklans måtta får det vara. Har även en långpanna med solrosbräck i ugnen. Här är vi effektiva.
Försöker febrbilt komma på vart jag gjort av de saker som fått ge vika åt mina tomtar, emn gravidsceniliteten har slagit till och jag sitter som ett stort frågetecken i soffan och tittar mig omkring...
Man kanske ska låta allt stå kvasr nästa år o bara ställa dit tomtarna ändå?
Hm.. om man ens har tid att julpynta kommande jul när mna har en liten liten som antagligen kommer vara mer vild än tam om den brås på mig o Stefan...

Hepp nu ringde visst brödklockan..... tur man har en timer så man inte glömmer bort allt....

Inga kommentarer: