torsdag 7 januari 2010

JA eller NEJ eller VADÅ?

SÅ.... Jag tänkte jag kunde lägga ut lite infromation eller rättare sagt svar på frågor som man börjat tröttna på vid det här laget...
* När var det det var beräknat?
   DEN 11:E JANUARI 2010

*Är ni nervösa nu?
  NJA (beror på vem av oss ni frågar... Pappan mer nervös än mamman!)

*Vet ni vad det blir?
  NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* Har ni inte någon känsla om vad ni Troooor?
   NEEEEEEEEEEEJ!!!

* Är det jobbigt?
   MOTFRÅGA: Va f*n tror ni?
   Ja

* När tror ni den tittar ut?
   När den känner sig redo!!!!!

* Har ni några namn?
   JA (så gott som!)

* Vad för några?
   Det lär ni få veta så småningom...


Sådär ja... tror det va de flesta iaf...

NÄ en till var det...

* Har du kännt ngt än?
   JAA en del, men inget allvarligare. Det sker när det sker inget vi kan påverka så mycket...

3 kommentarer:

Elin Södergren sa...

Hej gumman!jag ska inte fråga något bara säga att jag förstår dig precis med alla dessa frågor det tyckte jag också var jobbig speciellt allt j*vla tjat!så bryr dig inte om det och bara njut den tiden som e kvar, liten kommer när han eller hon e redo,jag önskar dig lycka till och hoppas allt går bra!Kramar

Miss Sunlight sa...

Tack Elin!
Ja de börjar bli AAAAningens tröttsamt med vissa frågor o vissas tjöt... Till viss del förstår jag dom oxå att dom undrar o att det antagligen är av välmening, men som sagt; Man tröttnar!
Kram

Fru Ljungner sa...

oj jo jag känner också igen mig men så jobbigt tyckte jag nog inte att det var!