måndag 11 januari 2010

It´s getting closer

Idag är då dagen då det är tänkt att våran lilla liten ska titta ut (de va iaf va dom sa när det konstaterade att jag var med barn...)

Saken e den att jag vet inte när ja hade så ont i magen sist...

Kan det vara Hallondladsthe't  som gör verkan trots allt eller är det bara det att det faktiskt  är så pass nära nu att det vore konstigt om jag inte fick lida lite mer än jag gjort tidigare i graviditeten...





Allt är iaf klart för ankomst och Vi längtar verkligen efter att det ska ligga en liten mysunge o jollra i denna lilla säng...


2 kommentarer:

josefine sa...

jag gick över 12 låååånga dagar! hoppas ni slipper det. stort lycka till, när nu bebben bestämmer sig för att det är dags!
kram josefine

Tova sa...

Oops, har fixat till det nu ;) hihi!
Åh ja, hoppas verkligen det sätter igång för dig snart - du verkar ju iaf ha lite känningar, till skillnad från mig... :/

Haha, exakt det där hallonbladsteet har jag också hemma. Har dock knappt känt nån skillnad alls... fast det var rätt så gott ;D
Kram och lycka till!