tisdag 12 januari 2010

Guardian Angel

I ett par dagar har jag märkt hur min kära lilla ulltuss Doris vart mer på sin vakt. Hon är ingen kelig kissemiss i valiga fall. Men de senaste dagarna har hon följt mig vart jag än går så fort jag är ensam. Går jag på toa....då är doris med på toan. Är jag i köket ja då ligger hon på golvet i köket o h¨åller ett öga på mig. Tar jag ett bad ligger hon på badrumsmattan och reser sig emellan åt upp, ställer sig med framtassarna å¨badkarskanten och kollar lite. Ligger jag i soffan så ja är hon där oxå... Ni fattar vid det här laget...
Tror hon känner på sig att det är ngt som är på gång...
Så fort Stefan kommer hem så är det som om hon slappnar av och kan gå och lägga sig i ett annat rum...



Don´t mess with me.......



1 kommentar:

josefine sa...

hej.
när jag var med barn och en natt sov över hos syrran som har katt, så vaknade jag av att kerstin (ja katten heter så..) hade parkerat och somnat på min stora mage :) hehe. syrran säger att hon aldrig gjort så förut och aldrig brukar ligga i deras säng annars. så visst känner de att det är något..dock hade jag ett par månader kvar!
lycka till igen!

kram josefine