tisdag 5 januari 2010

I Chocktillstånd!

Aldrig i min vildaste fantasi hade ja väl kunnat tro att Sååå många skulke vilja vilja vara med i en liten tävling? Har slagit både kommentar rekord och besökar rekord! Kanske detta tyder på att det är ngt man bör förtsätta med??
Eller så är det just denna sortens tävling som lockar fram lustar hos er, men då får ni nog vänta en litet tag... Fast självklart får ni gärna fortsätta läsa den sålänge liksom.... :-D.  Ingen blir gladare än jag när jag kollar efter hur många som besökt sidan i slutet på varje dag.
Tack iaf för att så många visat sitt intresse/tävlingslust!!

Nu blir det frukost för min o groddens del...



Tusen Tack ALLA!!

3 kommentarer:

Jeanette Lindvall sa...

så kul :) kram

Olelsi / Nettan sa...

Ja jag kan då erkänna att jag är här för första gången och hittade hit genom en länk. Kan även avslöja den bloggen och det e Evamar.
Mysig blogg, du har.
Jag väntar mitt fjärde barn men har en väntan till mars jag.

Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

evamar sa...

Lite fart kanske det blev med länken, men förhoppningsvis är det några som stannar kvar. ;)