söndag 24 januari 2010

Grattis Oss, Grattis Er!!

Ni har säkert förstått, med tanke på min boggfrånvaro, att något har hänt.
Ohhh JAAAAA!!!
Om det har!?!
Datumet jag aldrig tänker eller kommer glömma (inte ens om jag blir scenil!) är 2010-01-13. Självaste "Knutdagen".
Det var då hon valde att titta ut i världen, våran mysiga söta, gulliga, vackra, underbara (ja listan över superlativ kan göras lång!) lilla Wilda!
Klockan 09.37 kom hon ut (och NÄÄÄÄ det va fan ingen stork som kom med henne iaf det kan JAG intyga!!)
Filuttan var ingen liten plutt utan en ganska bastant liten dam som var hela 52 cm lång och vägde 4190 g! Med facit i hand så vill jag säga Grattis till OSS (Mig & Stefan), som gjort ett riktigt bra jobb.
Och så Grattis till Er som lyckades pricka in alla rätt i "när kommer storken" tävlingen! Ska förska få iväg lite priser så snart jag kan, men allting går nu mera i "nyblivenföräldrertempo" så det ligger antagligen inte i era brevlådor i morgon.

Så nu var det dags för ännu ett pass i mjölkfabriken. The best jobb Ever om ni frågar mig... Att man inte provat meeribranschen tidigare....


1 dag gammal!

3 kommentarer:

Tova sa...

Åhhh grattis!!! Visst känns det underbart :) Vilket söt tös ni fått!

Ja nu är man verkligen en del av mejeribranschen känns det som hehe, vår lillkille som kom den 16:e är verkligen av den mer glupska sorten ;) växer redan så det knakar!
Hoppas ni alla mår bra!
kram

Johanna - nybliven mamma sa...

stort grattis! :)

care69 sa...

Grattis till underverket!