söndag 6 december 2009

Nybakad brunch!

Åh synd det inte finns doftdator (fast ibland är det tur...) Har precis tagit ut en plåt med brukostbullar ifrån ugnen och doften av nybakat sprids runt om i lägenheten! Härligt!
Godingen var på pokerkväll igår, vilket betyder att han nyss stigit upp och därmed får det bli bruch idag och inte frukost så det är inte längre frukostbullar utan "bruchbullar" som ska avnjutas med apelsinjuice, ost och svartvinbärsmarmelad!! Mumsigt!!

Ska fortsätta min dag med mera bak efter detta.. Godingen ska nämligen åka iväg och polera sin bil. HiHi hur han nu ska orka detta... ser mer eller mindre halvdöd ut där han ligger ihopkrupen i soffan.
Har ju nästan glömt hur det är att vara bakis så jag tycker mest han ser otroligt rolig ut. Skadeglädjen har infunnit sig totaly!
Hur kan bestämma att man ska polera bilen en söndag när man vet att man kommer vara bakis? Ja, Ja Killar, pokjar, män...ibland är det väl bara så att man inte ska förstå sig på dem.
Hade det vart jag hade jag bara planerat att ligga i soffan och tycka synd om mig själv HELA DAGEN!! Så det så...men så är jag ju tjej oxå ;-)


(bilden hämtad ifrån frukostbullar.se)

Inga kommentarer: