onsdag 2 december 2009

Kan ni förstå?




Jag kan inte förstå det! Tiden går så fort! 8 månader har liksom bara försvunnit känns det som... eller iaf 6 för de första två månaderna med illamående o extrem trötthet kändes som ett helt liv och jag funderade allvarligt talat på vad jag gett mig in på. Idag är jag en tjockis som gått upp 13 kg sedan mitt första möte med den underbara nästan NÄSTAN fixerad. Inte alls långt ifrån och jag har 40 dagar kvar till beräknat förlossningsdatum!! Mina värden och mått är dessutom exemplariska!! Så skönt att slippa ta extra järn och alla eventuella saker de bidrar till...tex stenhård mage eller precis tvärtom...
Allsidig kost är verkligen bra!!
Så det var med lätta steg som jag promenerade ut ifrån MVC för en stund sedan. Stolt o lycklig!! Kan kanppt vänta tills jag får tala om alla fina ord för Godingen!
Att det dessutom är otroligt vacker väder ute gör ju inte saken sämre! Blå himmel, rimfrost och härlig, HÄRLIG Sol!!
Kommer knappt ihåg när man såg den senast...
Har ju alltid kameran i väskan så ag passade på att knäppa ett par kort under min kort,korta promenad hem...
Njut!!
Själv ska jag ta o trötta ögonen med lite "blivande föräldrar lektyr" och sedan ta en liten tupplur innan det stundande brödbakandet.


*KRAMAR*

1 kommentar:

Emeliie sa...

Vad glad jag blir av att läsa din text!! =D Tänk att det snart är din tur!! Och det är helt otroligt att du har så bra värden utan att äta några hemska järntabletter!! =D Vi MÅSTE ses snart, saknar dej!

Kraaam Emelie