tisdag 29 december 2009

I´m Back

Efter några sköna dagar av julmys så är jag nu tillbaka. Tjockare än den tjockaste julgrisen tack vare god mat och diverse vätska som nu börjat an samla sig i mig kropp som i nuläget är 19 kg tyngre än normalt... 19(!!) Det är nästan 20.... men ändå inte liksom.... men eftersom dne inte är ute än så lär jag väl nå upp till 20 strecket...... Hälsostudion så snart jag får så kommer jag o fittar till min kropp!! Så jag kan bli en pudding igen och inte den dallriga jellyklumpen ag är just nu!! Åh Finkroppen jag saknar dig såå!!!

Ligger just nu upp pallad med kuddar bakom ryggen och benen i högläge för att lindra diverse svulland i fötter o ben.
Fick en fin, fin julklapp av Lill Ballen i from av badskum, badolja, tvål, badbomb och en gosig skrubbtuss. Kan tolkas på två sätt. Det ena alternativet är ju att hon tycker jag behöver och förtjänars en stunds njutning för mig själv, det andra alternativet är att hon tycker jag luktar illa o behöver renas en aning. Självklart så väljer jag själv att tro på det första alternativet. I alla fulla fall så har ag nu både njutit av ett varmt bad med en bok i min hand och så luktar ja dessutom helt underbart :) Tack Fia Lotta!!
Strax dags att rulla ur soffa o vanka in mot en renbäddad säng....
(F*A*N....kom just på att det ännu inte är bäddat..... *DJUP SUCK!*)

SO LONG ALLA FINA MÄNNISKOR DÄR UTE!!

Inga kommentarer: