onsdag 12 augusti 2009

tjohoooo

Nix Jag är inte död eller har inte tappat bort förmågan att trycka ner mina fingrar på tangenterna heller... har bara haft lite bloggsemester, eller nått i den stilen...

Egentligen är jag för trött för att skriva just nu, men har haft dåligt samvete i flera dagar för att ja aldrig skriver ens ett tvåradit inlägg... asså det hinner ju hända massa saker i mitt liv när ja inte skriver... hur ska ja kunna kompensera detta?hm... ska iaf lägga upp lite bilder ifrån semestern så ni får en kort sammanfattning, MEN det gör jag nog i morgon elelr senare ikväll för just nu vill mina ögon bara slås igen och snart orkar jag inte hålla emot längre.

Tänkte bara säga att jag haft en otroligt rolig eftermiddag idag! 12.30 satte jag mig i bilen för att åka till Skövde och möta upp ett gäng med främmande gravida tjejer för en fika. Satsade allt på ett kort. tänkte va fasen kan ju ge de en chans känner man inte för det så behöver man ju inte ses igen liksom... MEN gudars så trevligt vi hade. Satt i 2 timmar och bara babblade som vi aldrig gort annat än suttit där o fikat!
Hade bara skrivigt med en av tjejerna innan och tyckt hon verkade så himla mysig av de vi skrivit. Hon var precis lika trevlig o rar i verkligheten. Blir kul om hon flyttar till Skara!!
(Hoppas vi ses snart igen och att du tykcte de va lika trevligt som ag :) .)

Efter det så kom godingen till skövde o vi åkte till babyproffsen för att kika yttligare på vagn och NU har vi bstämmt oss!! Det blir en Emmaljunga Nitro City i färgen Brown Check, med en citykorg som tillval för att det känns mer som en riktig vagn än om man har mjuklift som oxå känns mkt mer trång. jepp det kalaset kommer la sluta på ca 8000:- tohooo tur man har sparat en del. . . Men gött med ny vagn som BARA vi haft :)

kramisar på er nu går tändstickorna i mina ögon av.......

1 kommentar: