lördag 22 augusti 2009

Märkligt....

Lite svårt att sova, för mkt som rör sig inuti mitt huvud...

Jag tänker på dig Lilla Farmor!

Jag har vart o tagit ett lugnt o stillsamt förväl till min lilla Farmor idag. Jag & min underbara faster! Hon är precis som den storasyter jag alltid önskat mig!
Hade aldrig vågat låta så många tårar och alla de orden komma ut i sällskap av någon annan! Tack för att DU finns!
Jag har även hälsat på kära Farfar i sällskap av pappa, mamma & faster. Det var ett jobbigt, men otroligt skönt möte! Otroligt jobbigt att se honom så ledsen, men samtidigt så kännsa det som om hela familjen äntligen vågat visa såå mycket mer känslor.
Idag har jag kännt saker jag aldrig trodde jag skulle känna. Har även insett hur mycket min familj betyder för mig, nämligen obeskrivligt mycket!!

*tårar, ser inte tangenterna*

Så fint som det var hos farfar idag har det aldrig varit förr. Det var inte rent och städat, men det var fyllt av så mtcket kärlek som jag aldrig kännt i det huset tidigare!
På det stora matsalsbordet stod det fina blommor, ett kort på söta farmor där hon var 24-25 (dvs min ålder!) och ett ljus tänt brevid!
Jag kan inte få det kortet från min näthinna... Det skulle lika gärna kunnat vara Jag på den bilden fast i svartvitt... ialla fall väldigt likt... de sa dom och det kände jag själv. Det är märkligt, men häftigt det där med hur olika drag går igen i generationer.

Inga kommentarer: