tisdag 25 augusti 2009

Romatik på hög nivå!

Det är väl tur att det finns spel i mobilerna nu för tiden så man kan ha det riktigt gosigt och mysigt innan man somnar......

Igår kväll utspelade sig denna romantiska parodi...

Godingen och jag ligger på var sin sida av sängen på rygg med händerna lite upp i luften, hållandes i vår käraste ägodel (förutom varandra)....*Trumvirrvel* MOBILEN!

C: Vad spelar du?
S: ......mm...bowling.... (helt inne i spelet)
C: Mhmmm.... FAN!!
S: Vadå?
C: ...JAG DOG!!
S: Aha spelar du bubbel town....
C: JA! Jag den där spindelbossen vill ju aldrig dö... jag va ju skiiiiit nära!
S: JÄVLA SKIT OXÅ! Morr, grymt, HELVETE!
C: Bubbel town?
S: ..JA, jävla skit telefon, jag trykte ju rätt ju...
C: (tänker att ... hmmm säkert telefonens fel, men säger så klart inget!) Ahh.. kjag vet dte blir så ibland.... konstigt..... ;)
S: Äh jag skiter i det här nu,,, God natt Älskling!
C: (helt inne i bubbel town) mmmm God Natt älskling!

Inga kommentarer: