tisdag 25 augusti 2009

Halvvägs....

Sådär ja då var det bara halva tiden kvar på graviditeten... 139 dagar kvar för att vara exakt. OM den lill* nu skulle kommaexakt på planerat datum...viket är (o)troligt... När hände det senast? Jag menar att ngn fick exakt på dagen?
Jag behöver verkligen hitta en jacka som ja kan ha i höst & i vinter... Hur lätt är det då? Inte spec lätt att furutspå hur jävla fet man ska bli liksom. Vill ju inte köpa FÖÖR stor heller... Åh svårt. a ja får väl ta en dag o kika runt lite antar jag, men NÄR?
Hela denna veckan är ju körd... suck o suck.
usch det är för mycket nu.. Jag hinner inte med och dessutom äckligt trött hela tiden..Kan ju iofs vara järnbrist. Enligt experter så är de vanligt i denna tid på graviditetn så det får man väl lita på. Får prata med min barnmorska om detta i em. ska ju ändå ringa och fråga en del andra saker.
Men nu får ja nog vila ögonen lite... eller hm... kanske spela lite bubbel town på mobilen. Jag erkänner jag är fast i Bubbel Town träsket ;)
Kramisar!!

Inga kommentarer: