måndag 31 augusti 2009

Steg 1-Check

Sådär änna inga.... Då har jag vart och sett snygg ut och smilat in mig hos våran checka bankman som förövrigt inte verkar bytt stil eller frilla sedan 1981... (hockeyfrilla och färglada slippsar regerar, tycker HAN!
Svaret var: Inga problemas!! Bara att köra på så långt ni känner för det...
Mhmm Vi får se hur detta slutar......................

Nu ska jag slava ner till ICA-Munken och se till att jag, grodden och godingen kan få någon slags ätbar mat i magen innan Godingen ska iväg och lira läderkula.
Ska faktiskt och titta på denna gången. Detta har hänt EN gång tidigare, men jag har inga större förhoppningar eftersom vinst för deras lag nästan är fridlyst... Man skulle kunna säga att vinst för axvalla C lag liksom är utrotningshotat, om inte redan utrotat... ja ja ja. va spelar de för roll... bara de har kul, *asgarv*

Inga kommentarer: